Herroeping en klachten
We zijn altijd op zoek naar feedback over onze producten en/of diensten.
Klachten:
Vervelend om te horen, echter klachten zijn er om opgelost te worden! Mijn Vloerenhuis heeft haar producten en diensten met de grootste zorg samengesteld maar het kan natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent of het product niet volstaat.
We horen graag uw verhaal om erachter te komen wat het probleem is en hoe wij dit probleem kunnen oplossen. Het kan ook zijn dat u een opmerking heeft over onze dienstverlening, we horen graag wat er speelt zodat we hier intern mee aan de slag kunnen.
U kunt uw klacht /opmerking op de volgende manieren kenbaar maken:
E-mail: info@mijnvloerenhuis.nl (graag met foto's voor een duidelijk beeld)
Telefonisch: 0570 75 08 92
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Identiteit ondernemer
Mijn Vloerenhuis
Kamperstraat 13
7418 CA
Administratie@mijnvloerenhuis.nl
0570 750 892
66206375
NL856442094B01